dazzling girl

I dag er det paljettjakken fra Zara som gjelder! Vanligvis klarer jeg aldri å finne et antrekk å bruke den med, men when I kept it simple, fungerte det ganske bra. Hjelper kanskje også at jeg har en skikkelig feel good day i dag. Skikkelig lysten på livet, energirik og super glad for at sola varmer og det er minst 15 varmegrader ute! Sommerfølelse gjør meg så glad! Akkurat nå har jeg en snorkende Daniel ved siden av meg. Haha, han sover så søtt at jeg bare må smile. Men magen min rumler så tror jeg må vekke han. Jeg har syykt lyst på taco og trenger noen som kan lage den! Men med tanke på at han først “glemte” å ta av plastikken på popcornpakken han skulle poppe i går, og deretter prøver på nytt og ender med å svart-svi hele popcornet, er det vel tryggest om jeg lager det selv!


// Cardigan og bukse fra Zara, sko Jeffrey Campbell, tee fra Monki og veske fra Mulberry.

Btw, takk for alle de koselig kommentarene på forrige innlegg. Dere er så gode! ♥

Hva syns dere?

7 kommentarer

Siste innlegg