Svar på spørsmålsrunden – del 3

Jeg merker at hver gang noen spør meg om, “når kommer egentlig resten av medisinspørsmålene”, får jeg et lite spark i baken og så må jeg fortsette med denne spørsmålsrunden. Tror grunnen til at det går så tregt er at det er litt kjedelig å redigere det jeg har filmet. Kunne jeg postet det hele i et jafs hadde det vært mye enklere. Men det er ganske mange øøømh, fnis og knis som skal redigeres bort. Og noen ganger sier jeg så mye rart at jeg tror det er best jeg sparer dere for det. Så denne redigeringen er en liten fartshump på effektiviteten. Nå har jeg i alle fall redigert ferdig resten av forrige film-runde, og så skal jeg prøve å si noen kloke ord på resten av medisin-spørsmålene før påsken er ferdig. Jeg digger at dere er så engasjert i studiet mitt. Skulle bare ønske jeg rakk å svare, hjelpe og gi råd fortere til dere alle. Anywho, snurr film..  

Vil dere at jeg skal svare resten på video, eller skrive svarene i et innlegg? 

6 kommentarer
    1. Skriftlig vs. video: Det som tar minst tid å lage…Hehe, søknadsfristen til studiene går snart ut, og det er en del spørsmål som jeg trenger å få svar på. Sikkert flere som har det på samme måte?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg