Dør jeg nå, så dør jeg lykkelig!

Husker dere da jeg var i L.A og skrev dette innlegget? I går sendte Karen meg en melding på Facebook for å fortelle meg at sangen jeg og hun var med på å spille inn på Lloyd sitt nyeste album, skal slippes på tirsdag 5. juli! Det er bare fem dager til! Iih, det er så spennende! Gleder meg til å høre gjennom det nye albumet. Ut i fra det jeg fikk høre da vi var i studio er det mye bra som kommer på den nye platen hans.

Karen sendte meg også en link til den sangen jeg og hun er med og synger på! Unnskyld språkbruken, men fy faen det var kult å høre seg selv på en Lloyd-sang! Words can’t describe how freaking amazing it is! Koringen vi er med på er det første du hører på sangen, og så kommer det igjen videre utover sangen. Hvor kult er ikke det?

Legger ut sangen på bloggen så fort det nye albumet slippes. Så da må dere følge med på tirsdag hvis dere vil høre Karen og meg på en freaking Lloyd-sang!

Sangen vi er med å kore på heter Bang, og er skikkelig kul! Gleder meg til å vise den til dere.

Som min kjære venninne sa du hun var sammen med gressklipperen! “Dør jeg nå, så dør jeg lykkelig!” Hahaha! ♥

27 kommentarer

Siste innlegg