I’m on a freaking Lloyd song!

Nå dere, nå skal dere høre! Noen av dere gjettet at vi var på kjendisfest i går, men det var vi altså ikke. Vi gjorde noe enda gøyere, i alle fall for en musikkfreak som meg. Karen tok meg med i studio til en av verdens største produsenter hvor Chris Brown, Will. I.am, Rihanna og mange flere har spilt inn sangene sine. Da vi ankom studio, holdt de på med den nyeste singelen til Lloyd. Der satt vi og fikk se hele prosessen hvor de mixer og redigerer sangen fra god til perfekt!

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt visste hvordan jeg skulle oppføre meg. Livredd for å si noe feil, satt jeg der og bare smilte. Produsenten spurte om vi var sultne og jeg presterte å fortelle at jeg egentlig var ganske sulten. Selvfølgelig når han kommer med 4 forskjellige menyer og jeg kan velge hva enn jeg vil ha, mister jeg matlysten. Han stakkars fyren som skulle ta bestillingen min satt der og venter i en halvtime før han endelig finner ut at jeg ikke skal ha noe alikevel. Antydning til divafakter allerede kanskje?

Da klokken begynner å nærme seg 4 om morgenen kommer det inn to jenter som skal jobbe videre med en Lloyd-sang. De ser at Karen og jeg sitter der og halvsover og spør oss om vi ikke har lyst til å være med. Jeg kan love dere at adrenalinet pumpet gjennom kroppen og jeg våknet til med en gang! 

“Do you guys wanna be on Lloyd next album? Just step in the studio and show us what you got.”

Jeg kan love dere at jeg aldri har vært så glad før! Jeg var førstemann ut og etter litt nervøs synging tok jeg meg sammen og jeg tror faktisk det ble ganske bra. De sa i alle fall at det var veldig fornøyd og var veldig glad for at vi ville hjelpe! Fyy, dere! I’m on a freaking Lloyd song! Hvor kult er ikke det?

Hva syns dere? Er det kult, eller er det kult?! 

28 kommentarer

Siste innlegg