Congratulation, you passed!

I frykt for å stryke har jeg ikke fortalt dette til dere før, men i dag bestod jeg oppkjøringen til bil og er nå en STOLT eier av et Californian Driver license! Jeg var så nervøs før selve oppkjøringen at jeg skalv som en gammel dame med parkinson. Heldigvis var det ingenting å grue seg til, og hele greia var over på et blunk. Tror vi var ute og kjørte på veien i 15 minutter før han sa “dette kan du”, så dro vi tilbake. Sweet!

Selve oppkjøringen gikk ut på å kjøre i et boligstrøk og bevise at jeg klarer å stoppe på alle stoppskiltene. Jeg måtte også parkere ved et fortau og bevise at jeg klarer å rygge i en rett linje. Hard stuff, I know! Jeg fikk forresten skryt av hvor utmerket jeg byttet fil fra høyre til venstre, og tilbake igjen. Tommel opp for meg!

Nå er jeg bare veldig glad for at jeg klarte å kjøre opp i California, og venter spent på å få tilsendt førerkortet i posten! (Jeg har og et norsk førerkort for de som lurer)

Vil du lese om de rare kjørereglene i California kan du trykke her.

Har du førerkortet?

34 kommentarer

Siste innlegg