Golden Gate Bridge

I går hadde vi en liten photo shoot på verdens mest berømte bro, eller vi hadde den teknisk sett i bakgrunnen. Uansett, broen er nydelig og det samme kan man vel si om utsikten. Som vanlig satt jeg pris på å bli tatt bilde av. Skulle bare hatt en litt mer ivrig fotograf og en lillesøster som ikke skjemmes så alt for mye. Jeg skulle vel egentlig hatt en fotograf som kjæreste, så kunne han tatt bilder av meg når jeg følte for det. Noen interesserte?

Jaja, nok “tulleprat”. Her er noen av bildene vi tok i går:

I dag er forresten siste sjanse til å melde seg på Victorias Secret konkurransen som jeg har gående her. Syns det er utrolig kult at så mange allerde har meldt seg på. Annonserer vinnerene på bloggen i morgen. Blandt de 100 som har meldt seg på tror jeg det er 2 gutter og 98 jenter. Like it!

47 kommentarer

Siste innlegg