Sometimes it’s nice to be a woman!

Jeg har lenge gått og tenkt på å kjøpe meg en mikrofon og et musikkredigeringsprogram slik at jeg får et lite “platestudio” her i stua. I går bestemte jeg meg for å kjøpe en litt tidlig julegave til meg selv, og da endte jeg opp med en SM 58 mikrofon, og Cubase redigeringsprogram. Mannen som solgte meg mikrofonen spurte om jeg hadde noen erfaringer med redigeringsprogrammet og jeg måtte innrømme at det hadde jeg absolutt ikke. Snill som han var tok han og tilba seg å komme hjem til meg på fridagen sin for å lære meg programmet. Man skal i alle fall ikke klage på servicen her i landet.

I dag fikk jeg derfor besøk av Roger som skulle lære meg Cubase. Tror vi holdt på i over 5 timer, før han måtte kjøre i en time for å komme seg hjem til kona si. Haha, hele opplegget var priceless. Ble da i det minste god på Cubase om ikke annet! Har og et annet musikkprosjekt på gang, skal fortelle mer når jeg vet mer om det. Tror i alle fall at det kan bli ganske spennende.

Liker du å synge?
Noen tips til sanger jeg kan synge?

Forresten, ikke glem å melde dere på Victoria?s Secret-konkurransen jeg har gående her.

33 kommentarer

Siste innlegg