Empire State Building and the Palace Hotel, can’t wait!

I hele dag, bortsett fra da jeg var på en forelesning på Berkeley, har jeg planlagt hva jeg skal gjøre i New York. Har sett på utallige mange internettsider om hva man bør/kan gjøre i NY. Tror hodet er fylt opp med så mye informasjon at jeg blir gal. Har laget meg en liten oversikt over noen ting jeg bare må gjøre der nede og tenkte jeg skulle dele den med dere.

Dream er hotellet hvor vi skal bo. Det ligger like ved Central Park og er rett og slett nydelig. Her kan dere se bilder fra hotellet.

The Palace Hotel er plassen hvor Chuck Bass og familien Van Der Woodsen bor. Som den gossip girl-fanatikeren jeg er, er dette et must å få med seg. Skal ta mange bilder, I promise!

Saks Fifth Avenue skal jeg teste ut skoavdelingen som Ulrikke Lund skryter så mye av. Håper jeg ikke blir skuffet.

En turistattraksjon jeg har tenkt å få med meg er Rockefeller Center. Gleder meg til å se utsikten over NY der ifra, og kanskje blir det en skøytetur på skøytebanen som ligger rett utenfor.

Empire State Building er enda en attraksjon jeg bare må se, tror jeg. Mye på grunn av utsikten, og mye på grunn av at det var her Mr. Chuck stod og ventet på Blair for å fri til henne!

Victorias Secrets Flagship butikk må jeg og en tur innom. Her tenkte jeg å kjøpe premiene til VS-konkurransen og noe til meg selv såklart.

Skal en tur innom Louis Vuitton på 5th Avenue for å se om de har veska jeg leter etter. Med tanke på at det er en del LV-butikker i New York, må vel en av de ha den!

Dette er det jeg foreløbig har tenkt å få med meg. Ganske sikker på at planen endres litt etter hvert. Skal ikke krysse av punkt for punkt for og si det sånn!

Har du vært i NY?
Har du noen NY-tips til meg?

45 kommentarer

Siste innlegg