New York, New York

Ja, dere leste riktig. Om ikke alt for mange dager reiser jeg til New York. Siden de fleste av leserne mine mente det var lurt av meg å vente til mamma kunne reise med meg, blir det slik at jeg feirer Halloween i New York. Vi skal bo midt på Manhattan, like ved Central Park og Upper East Side. Kan det bli bedre? Jeg skal i alle fall vandre gatelangs i Fifth Avenue å se etter min framtidlige ektemann. Skal og få med meg et Broadway show og forhåpentligvis sjekke ut utelivet i byen som aldri sover.

Hotellet vi skal ligge på heter Dream og er nydelig. Det er utstyrt med en rooftop lounge. Ikke det at jeg har så mye glede av den, er ikke fylt 21 enda. Men tror uansett at det kommer til å bli en fantastisk uke.

Her er noen bilder av hotellet.

Har dere vært i New York?

Er forresten med i en designkonkurranse hos Julie. Håper jeg vinner, for bloggen min trenger absolutt litt oppussing!

46 kommentarer

Siste innlegg