Birthday girl!

Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal begynne for det er så utrolig lenge siden jeg har skrevet et blogginnlegg. Men det at jeg blir 25 år i morgen fortjener virkelig et nytt innlegg. Enn det, om 10 minutt er det akkurat 25 år siden vannet til mamma gikk over dørstokken på vaskerommet. Det tok 5 timer og så kom lille meg til verden. I løpet av mine 25 år på denne jorden har jeg opplevd litt av hvert. Jeg setter utrolig stor pris på alle erfaringene, opplevelsene, reisene og øyeblikkene jeg har opplevd. Spesielt det året jeg bodde i California. Det ville jeg aldri vært foruten. Jeg setter også utrolig stor pris på familien min som bestandig har vært der, uansett hva det gjelder så stiller de opp og støtter meg. Det er jeg veldig takknemling for ♥

Uansett, jeg har tenkt å begynne å blogge igjen og dette er den perfekte anledningen til starte. Jeg må jo nesten dokumentere feiringen av mine 25 år på denne kloden!

Stay tuned for flere updates! Gleder meg ♥

14 kommentarer
    1. Ååh så bra at du blogge igjæn! Ha vorre innjom oft å sett om d ha komme nye inlægg, å no va d endelig d! 😀 Gratulere med dagen som va, å håpe du fortsætte å blogg oftar 🙂

    2. Trodde nesten ikke mine egne øyne da jeg så du hadde lagt ut et nytt innlegg! Bra du skal begynne å blogge igjen, har savnet bloggen din 🙂

    3. hei, lurte på om det var mye lekse å ha 4 realfagene på vg2? var det stor overgang fra ungdomskolen til vgs, mener karakterene? hva hadde du i snitt når du gikk ut av vgs. hva fikk du i snitt 1.termin vg 1? har du noen tips til hvordan du klarte på vgs og hvordan du taklet det? hvor mange år har du igjen av studiet?
      lurer på fordi jeg har lyst til å bli lege, men fikk 3,5 i snitt 1. termin vg 1 (går vg1 nå).
      kan være kjempe kjekt hvis du orker å svare på alle spm 🙂
      Takk på forhånd og er kjempe glad for at du har begynt å blogge igjen 🙂

    4. JIPPI 🙂 – og gratulerer så mye med dagen!!!
      Lurer på hvordan det står til med studiene! Skriv gjerne ett innlegg på bloggen om det 😀

    5. Gratulerer med dagen som var!
      Så gøy at du begynner å blogge igjen! 🙂
      Jeg har vært innom bloggen din nå og da for å se om du har kommet ut med nytt innlegg, så dette var morro å lese og jeg gleder meg til å følge deg videre 🙂

    6. Er til høsten student, så derfor kom jeg på spørsmål jeg ville stille deg: Hva liker du ved det å være student? Hva finner du på for å avkoble fra all lesingen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg