Familiedag, gotta love it!

Pappa klimprer på gitar, farmor sitter i sofahjørnet og snakker i ett og alt er egentlig som det brukte å være da jeg var mindre. Jeg som er skikkelig pappadalt har det veldig fint nå som pappa er på besøk her i Stavanger. Da føler man seg liksom ekstra trygg her i verden. Og det kan man like. Så i dag har jeg ikke gjort så mye annet enn å tilbringe fridagen min med familien. I morgen er det tilbake til jobb og sommerhverdagen, så jeg skal nyte denne torsdagen så lenge den varer.

Pappa har forresten kjøpt seg ny gitar, forsterker og mikrofon så nå skal jeg hive meg med og synge en trall. Er så lenge siden sist at jeg nesten føler jeg har glemt hvordan det gjøres. hehe! ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg