On my way to, Ålesund!

Da kommer snart Daniel hjem fra jobb for å kjøre meg til flyplassen og derifra går ferden videre til Ålesund! Gleder meg så utrolig mye til å se igjen Annette og Torunn. Selv om jeg bare skal være der i 24 timer før det er tilbake til jobb, tror jeg det kommer til å bli amazing. Hehe, vi skal visst nok bo ganske flott også, det liker jeg. Takterasse og boblebad. Trenger man å si mer. Jeg er i alle fall klar for girls night og champagne. Nå hører jeg noen springe opp trappene, så jeg må vel klappe sammen Macen og hive meg rundt!

 
Ønsk meg god tur! ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg