Sommerfavoritt!

Når jeg hadde eksamensperiode og livet var utrolig slitsomt, tungt og ensidig måtte jeg sprite opp hverdagen med litt nettshopping siden det å få noe fint i postkassen bestandig får meg i godt humør. Av en eller annen grunn har jeg for noen måneder siden fått helt dilla på hvit, beige og lyserosa og det er så vidt jeg vil kle meg i noe annet. Hehe, uansett. Da jeg så denne kjolen måtte jeg bare klikke den hjem, og den er allerede blitt godt brukt. Helt klart en ny sommerfavoritt.


// Kjolen heter Low back shift Dress og er fra Oneness ♥

Har dere en sommerfavoritt?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg