Carnoustie for the weekend

Etter en litt lengre reise i gårkveld med forsinket fly og en liten roadtrip kom vi endelig fram til Carnoustie i Skottland hvor vi skal tilbringe helgen. De har visst en av verdens beste golfbaner her, så for en golf fanatiker som Daniel er dette er perfekt måte å tilbringe bursdagshelgen sin på. Vi bor i en kjempefin, stor leilighet like ved golfbanen så dette tror jeg blir bra. Selv er jeg med som støtte og paparazzi. Nå som jeg enedlig har begynt å blogge igjen, må jeg tørke støv av kameraet og begynne å knipse bilder igjen. Typisk meg at jeg glemte av ledningen for å overføre bildene med, så iphonebilder får fungere for øyeblikket.

Nå skal jeg og Andy (vi som ikke spiller golf), ta toget ned til Dundee for å gjennomføre litt obligatorisk ferie-shopping. Jeg må finne en perfekt gave til Daniel til i morgen, og kanskje noe småtteri til meg selv. Oppdaterer dere senre. Håper alle får en fin fredag! ♥

3 kommentarer
    1. Hei 🙂 Har 2 spm som jeg håper på å få svar på !
      1. Jeg har ønsker om å studere medisin i oslo til høsten, men fikk ekstremt (!!) sjokk da jeg fikk en 3’er på norskeksamen, bokmål. Uansett, har veldig lyst til å klage, fordi bare det å få en 4’er på den oppgaven ville bety at jeg fikk 5.92 i snitt (med poeng). Med 3’eren i norsk får jeg altså ikke nok. Greia er at norsklæreren min mener oppgaven er verdt en 4’er. Spørsmålet mitt til deg er, har du noen gang klaget og fått medhold? Ville du tatt sjansen på å klage og i verste fall stryke?
      2. Så, neste spm bygger litt på forrige spm. Om jeg ikke skulle tørre å klage/ ikke få medhold, så kommer jeg meg sikkert inn på vår-inntak i Oslo. Jeg er klar over at dere i Trondheim ikke har dette systemet, men vet du noe om hvordan dette funker? Er det samme utdanning bare at man starter 6 måneder senere? Og jeg søkte jo via samordna opptak nå; kan det hende jeg får plassen men så mister den senere, fordi noen fra høsten ikke besto elns og ville ta over min plass?
      Ok, det var ganske mange spørsmål, men håper du tar deg tid til å hjelpe meg! :O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg