Stavanger i påsken!

Nå som jeg endelig har litt påskefri har jeg tid til å oppdatere bloggen igjen. For tiden tilbringer jeg late dager i Stavanger sammen med Daniel. Fram til nå har jeg jobbet, kost masse med kjæresten, hatt besøk av mamma og pappa og hatt familieselskap med hele familien til Daniel, lest bittelitt, blitt litt fin på vin og sovet ut! Daniel har også vært en uke i Trondheim før påske, som var utrolig koselig! Endelig har jeg noen å dele den store leiligheten min med. Nå har vi snart vært sammen i tre uker, så kommer til å bli rart  neste uke når vi begge reiser hver for oss. Da er det eksamensperiode og null sosialliv som er i vente. Derfor skal jeg nyte denne påsken maksimalt før det er tilbake til den kjedelige lesehverdagen!

Hva skal dere i påsken? 

4 kommentarer
    1. Kan du være så snill å legge ut medisininnlegget? Har gledet meg såååå lenge nå.
      Vell, påske er tiden for tilgivelse og å startepånytt,men vær så snill å ikke starte en ny periode med utsetting 😉 Hehe
      God påske!

    2. Hvordan kom du inn på medisin? Jobber du hardt og strukturert på vgs., eller har du tatt opp fag?
      No-offence, men du virker ikke så veldig reflektert eller intelligent.

    3. Hei! Lurer på om det er sent å begynne på medisin ett år etter videregående? Jeg har lyst til å begynne direkte, men må ta friår pga sykdom. Er det seint å begynne et år etter, eller går det bra? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg