Pilot in the sun!

Siden det er så fint vær ute, og jeg prøvde meg på en halvveis midtskill i dag, så måtte jeg nesten ta noen selfies før jeg begynte med dagens leseplan! Våren i Trondheim er så fin, når solen titter frem hver eneste dag. Skikkelig dumt at jeg ikke kan nyte finværet, men må fokusere på å lese. Er tusen andre ting jeg egentlig har lyst til å gjøre. Men alt til sin tid. På Torsdag kommer Daniel på besøk (iiih, det skal bli så bra), så fram til da må jeg ha lest, pugget og lest en haug med dermatologi. Nå er jeg i gang med den siste uketjenesten før påske og eksamenstid. Vi er på hud, og det er så spennende! Kanskje det spirer og gror en liten dermatologi inne i meg. Hvem vet. Alle der har i alle fall den fineste, silkemyke huden. Neste gang må jeg nesten spørre hva som er hemmeligheten. Hehe, kanskje jeg får noen tips jeg kan dele med dere!

Håper alle sammen har en smashing lørdag i finværet! ♥

8 kommentarer
    1. Jeg smiler hver gang det kommer et blogginnlegg fra deg 🙂 Du er så søt og inspirerende, kjenner jeg blir motivert til å virkelig jobbe med skolearbeid nå! Om bare 3 år er jeg forhåpentligvis ferdigutdannet siviløkonom! 🙂

    2. Alltid gøy med innlegg! Så flink du er som leser og leser 😉 Jeg ser opp til deg (går vg2 nå) og har planer om å gå medisin i Trondheim 🙂 Har du noen gang “lesefri”?
      Stå på! Du er flink!!!

    3. Hei Hanna.Så flott du ser ut og altid vakker.
      Er klokke du har på høyre arm?hva heter den?passet deg godt.

    4. Martine: Jaa, jeg prøver så godt jeg kan! 😉 Så hyggelig å høre! Ja, og når jeg først tar meg fri er jeg kjempeflink på å koble helt ut og ikke tenke på skole. Feks hvis jeg reiser og besøker Daniel, da tar jeg meg som regel fri. Ellers så har jeg omtrent lest hver dag siden februar. Bah ;o

    5. Hei Hanna!
      Kan du si noe om hvilke bøker dere bruker på medisinstudiet, anatomi, fysiologi, patologi osv?
      Robin:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg