Happy New Years!

En smule for sent kanskje, men bedre sent enn aldri! Det ble litt stopp fra julaften av. På første juledag så var jeg ute med Annette og Jenny for å feire bursdagen til Jenny og tidligere på dagen var det maks familiedag og kosetid med brettspill og latter. Dagen etter dro jeg rett til Stavanger for å tilbringe resten av julen med min andre familie, og når jeg er i Stavanger så vet jeg at bloggingen blir dårlig. Jeg klarer ikke å åpne Macen, når jeg vet at Daniel sitter like ved og vil gjøre noe sammen. Så da bruker som regel Macen å ligge helt til jeg kommer hjem igjen. Nå har jeg allerede hatt en hektisk uke på skolen. Vi har begynt på et nytt semester og på planen min så står ortopedi. Samtidig har jeg vært rundt omkring på alle møbelforretninger for å gjøre leiligheten litt mer klar til Daniel kom på besøk. Er super happy for at han er her. Selv om han må øve til eksamen og jeg ikke kan forstyrre. Da blir det i alle fall tid til litt blogging. Så nå skal jeg redigere alle bildene jeg har fra jula og lage et blogginnlegg eller to. Begynner med bildene fra nyttårsaften. Vi var hjemme hos Magnus og Jonus hvor vi hadde det kjempekoselig. Begynner jo å bli veldig godt kjent med alle i den gjengen, så er like gøy hver gang alle samles til champagne og crazyness. 


Klar for å feire det nye året inn!


Elise og meg! 


// My love ♥


// Jonas, the host!


// Meg og søteste kjæresten til Andreas! 


// The Win dress. Love, love, love ♥

Hva gjorde dere på nyttårsaften?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg