Sponset innlegg – Netcom, kom i gang!

Syns denne videoen er så søt, at hver gang jeg ser den får jeg et smil om munnen. Med Netcome sin nye tjenesten “kom i gang”, som finnes i alle Netcom-butikker, kan man få hjelp til å flytte over alle telefonnummer, bilder og meldinger fra den gamle telefonen til den nye slik at man raskt kan komme i gang. Og det kan jo være ganske nyttig, for i dag inneholder jo de fleste telefoner all den informasjonen man trenger. Jeg husker forresten sist gang jeg kjøpte meg ny telefon. Da gikk det fra Nokia til iPhone og jeg satt to kvelder på rad og kopierte numre. Haha, for et slit. Så denne tjenesten ville vært gull verdt da. Denne filmen får meg forresten til å tenke at nå må jeg virkelig lære meg telefonnummeret til Daniel. Vi har vært sammen i snart 2 og et halvt år, og jeg kan det enda ikke. Flaaut. I alle fall med tanke på at jeg brukte å ha klisterhjerne på tall. Bra telefonen min har det lagret i alle fall. For da er han bare et tastetrykk unna!

//Innlegget er sponset av Netcom

Er dere flink til å huske telefonnumre?

7 kommentarer

Siste innlegg