Win dress – perfection

 Jeg er så fornøyd med den nye kjolen min at romjulen og nyttår kan ikke komme fort nok slik at jeg får mulighet til å bruke den! Fargen er to die for og kjolen passer som hånd i hanske. Syns nesten det er litt synd at de andre fargene er utsolgt, for skulle gjerne hatt en til! Men er også forelsket i Will-kjolen så kanskje den også skal bli min til jul. Har størrelse small for den som måtte lure. Og forresten så er det så herlig å ta bilder av antrekket i den nye leiligheten. Alt ble så mye lysere og finere enn i den gamle. Gleder meg til å vise dere alt, må bare få litt mer ting på plass først.

Hva syns dere om kjolen? Sikret deg nyttårsantrekket enda?

7 kommentarer
    1. Hei Hanna! 🙂 <3 <3 <3 <3 <3
      Så fin kjole! Den kler deg perfekt! 🙂 Forresten, må si at du har blitt flinkere til å blogge oftere! Jeg liker det! Håper du fortsetter den gode blogginga di 🙂
      Klem

    2. jeg kjøpte Will-kjolen, hadde siklet på den lenge! Dessverre så gikk den fort i retur.. Hele snittet og fasongen på kjolen er veldig merkelig, så alt av pupper detter fort ut her og der, og om man strammer inn støttetråden nederst, så vil alle se rett ned på rumpen! Kan godt hende du er heldigere med hvordan den sitter, er jo alltids bare å sende i retur 🙂 bare et lite tips!

    3. Ingrid Cecilie: Jeg kjøpte faktisk Will kjolen litt tidligere i dag. Kan se for meg at passformen er litt rar. Fikk liksom ikke helt feelingen fra bildene på nelly. Men ryggen var jo så fin, så jeg får prøve den på og se! 🙂 Hvilken størrelse hadde du i kjolen? Leste litt rundt, og mange sa at den var ganske stor i størrelse?

      🙂

    4. okei, blir spennende å høre hvordan den passer til deg da 🙂 jaa, ryggen er så fin! har alltid lett etter en kjole som viser maksimalt med rygg, men aldri funnet en som ikke går helt ned til gulvet, så ble litt skuffet.. hadde den i small, og bruker normalt small og medium. Vil si den var veldig stor i størrelsen + merkelig pasform. Skulle vært litt lenger opp, og rett og slett skrudd sammen litt annerledes. Du får si hvordan det går når du får den 🙂 håper den passer hvertfall!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg