Reklameinnspilling for Clarion Hotell!

Forrige uke ringte bestevenn og lurte på om jeg ville bli med på reklameinnspilling for Clarion Hotell. Det skulle være 60-talls inspirert Pan Am style og masse glitter og glam. Det er ikke hver dag jeg får mulighet til å være med på noe sånt, så jeg måtte jo nesten takke ja! Glad er jeg for at jeg gjorde det, for hadde det så gøy på innspilling på tirsdag. Dagen startet med sminke og hår hvor man ble dollet opp til tusen og deretter var det en lang arbeidsdag iforan oss. Reklamen er for Clarion Hotell Trondheim og skal gå på alle kinoene i Trondheim i romjula og annen hver uke i løpet av hele 2014. Gleder meg til å se det ferdige resultatet for tror det kommer til å bli ganske kult. Og Clarion Hotell Trondheim er jo et utrolig fint hotell. Føler bestandig luksusen ose over når man er der. Legger med noen behind the scenes bilder fra tirsdag. Vil poste det ferdige resultatet på bloggen for dere som ikke bor her i Trondheim. 

Fancy? Eller hva?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg