December update!

Åh, jeg hater det. Jeg får skikkelig blog spirit og har virkelig lyst til å blogge normalt igjen. Meen, så vet jeg ikke hva som skjer for tiden bare flyr av sted og før jeg vet ordet av det så er dagen over. Denne uken har jeg blitt hekta på Awkward og brukt litt for mye tid til å se på denne litt merkelige TV-serien. Jeg har også vært flink og hengt på skolen etter skoletid. Selv om det er 176 dager igjen til eksamen, så kan man aldri begynne eksamenslesingen for tidlig. Har vært på julebord med kullet mitt noe som var kjempekoselig. Dette semesteret så har vi hatt utvekslingsstudenter på besøk og jeg kjenner det kommer til å bli veldig uvant etter jul når de ikke er her lengre. Plutselig skal ikke forelesningene være på engelsk, verdens beste PBL-gruppe blir oppløst og det er tilbake til det gamle. Kommer til å bli litt trist. Ellers så har jeg brukt kveldstimene på å skype med Daniel. Jeg har vært snill kjæreste og laget adventskalender til ham så nå er det fast rutine og åpne en liten gave før han går til sengs. Er så morsomt hver gang han åpner en ny gave fordi han blir så overrasket over alt det rare jeg har pønsket ut. Haha, kreativitet for the win! På tirsdag skal jeg forresten være med i en liten reklamefilm for Clarion Hotel. Det blir spennende. Always a first for everything.


// Sneek peak på den nye leiligheten. Ting begynner å komme i orden nå. Gleder meg til å vise dere!

// My everyday look. Hestehale på skolen er et must. Kan ikke risikere å få hår på pasientene. Heheh..


// Saving lifes – team work for the win!


// Julebordfun – mafia style!


// Milan and me!


// PBL-gruppa på middag hos meg! De er virkelig de beste altså!


// Adventskalenderen til Daniel – heldiggris! 


// Close up kjærestekos! 


// Hva som ble med meg hjem fra Aberdeen. Er helt forelsket i Michael Korsvesken og de lysegrå puse Uggsene!

Nå føler jeg det ble masse randome bilder her, men det går vel bra. Vinneren av almanakk-konkurransen ble forresten Tlblogg. Har kontaktet deg på mail. Var jo skikkelig stor pågang og veldig mange som virkelig hadde lyst på en almanakk. Så lover og prøver å få til en ny konkurranse om ikke så lenge!

Håper alle har hatt en kjempefin lørdagskveld ♥ Jeg skal snike meg til ende en episode av Awkward før det blir sengen!

1 kommentar
    1. Ser ut som om du har hatt en hektisk og interessant uke. Bloggen din er så spennende, spesielt når du skriver og har med bilder fra studiet du går på. Ha en herlig søndag, du er en motivator selv om du ikke vet eller tenker over det selv. Forsett med bloggen og lykke til videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg