My wish list for Christmas!

1. Louis Vuitton Monogram Shawl in Dune – 2. Marc Jacobs Amy Watch in gold – 3. Rebecca Stella Win in Nougat – 4. Creme Bling Bra – 5. Michael Kors Sloan in pearl grey ♥ Daniel

Jeg fikk beskjed om å komme opp med en ønskeliste for julen 2013, så i stedet for å lese på pediatri har jeg brukt hele dagen på å finne ut hva jeg ønsker meg til jul. Haha, for en dag. Har litt dårlig samvittighet, men er fortsatt noen timer igjen som jeg kan bruke på lesing. Jeg er utrolig betatt av skjerfet fra Louis Vuitton. Brukte omtrent 2 timer på å finne ut hvilken farge jeg vil ha, men er ganske sikker på at jeg vil ende opp med fargen Dune. Åh, nå kan bare julen komme altså ♥ I morgen er det forresten 1. desember og jeg skal ha en liten give away med personlig almanakk – så stay tuned!

Hva er deres ønsker til jul?
11 kommentarer
    1. smiker , tv , sengestt av id , vark og smike bord ,ørekliker ,kamra , penger, genser veska til ha pc min i ,hjete smyke , d smyke,mobil, retteteng , røller tang , parfyme alt dete ønsker til juil

    2. det skjerfet har jeg, mulig mitt er i champagne farge (vet ikke navnet på fargen), fikk det av mannen min og det er sååååååå digg!!! Bruker det til ALT!
      Skal du til Stavanger i jula? Vi skal faktisk bo hos Cathrine siden leil hennes er tom:)

    3. Anette: Ååh, så gøy! Jeg absolutt elsker det skjerfet og gleder meg virkelig til det endelig skal bli mitt. Snill mann du har altså som ga deg et LV-skjerf. Ser ikke for meg at Daniel ville funnet på noe sånt. hehe 😉

      Ja, jeg skal faktisk til Stavanger! Tenkte å reise ned andre juledag (torsdagen). Hvor lenge skal dere være der? Kanskje vi hadde fått til å møttes 🙂 Men Cathrine og dem kommer vel tilbake i romjulen slik jeg forstod det? 🙂

    4. Skjerfet er en drøm! har hatt det i vel 5 år nå, du får blunke pent til Daniel 😉 hi hi
      Jeg er ikke sikker hvor lenge vi blir for jeg må nok jobbe, så kanskje vi drar 2 juledag:( Det er jo typisk…..skal ringe Cathrine en dag og høre hvor lenge de blir borte og høre på jobben hvilke dager vi ha åpent. jeg har jo akkurat kommet tilbake til jobb, så kan ikke ta fri for da mister jeg lønn og det er litt kjedelig…..

    5. Anette: Ååh, det tror jeg på! Gleder meg sånn til julaften nå. LV-lykke <33

      Aha, jeg tror jeg skal ta et fly som er i Stavanger i 4-tiden 2. juledag, så kanskje vi møtes på flyplassen hvis dere drar hjem samme dag. Hvis ikke så hadde det vært koselig å hilse på på ettermiddagen! Skal dere feire jul med Andreas, Camilla og babyen? 🙂 🙂

    6. Hei! jeg vet ikke helt hvordan jeg skal starte denne kommentaren, eller om jeg i det hele tatt burde gjøre det på kommentar eller om jeg helle burde sende mail.. hmm. Jeg kan starte med og fortelle deg hvor my jeg elsker (ja, elsker!) bloggen din, hvor lenge jeg har lest den (siden slutten av 2010) hvor utrolig søt og hyggelig du virker eller hvor my du inspirerer meg til og v?re ett bedre menneske. Men om jeg hadde startet med dette vil du tror jeg bare prøver og smiske… Jeg tar heller og hopper rett ut i det jeg. Siden jeg har lest bloggen din så lenge føler jeg at jeg kjenner deg! Det er jeg kjempe glad for!! Jeg lurte på om du kansje kunne anbefalde noen blogger eller han en slags ukens leser type innlegg nå og da? det hadde v?rt veldig gøy/hyggelig og bli kjente med andre som også leser bloggen din! 🙂

    7. regner med at vi kjører bil for gubben har flyskrekk og vi har jo et lass uten like som skal med 😉 ha ha:) Ja vi feirer sammen med dem og jeg gleeeeeeeder meg sånn til å se lille gutten! Skal bli herlig med en liten baby til som jeg kan snuse og kose med, men levere tilbake når han gråter 😉 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg