Stavanger weekend

Hver gang jeg er ute på en liten reise, selv om det bare er til Stavanger og tilbake, så får jeg en så god følelse i meg. Tror jeg er født til å reise rundt om i verden. Blir gal av å bare være her i Trondheim og hver gang jeg kommer hjem etter en flytur, så begynner jeg å planlegge når er neste gang. Uansett, denne helgen ble tilbringt i Stavanger. Har hatt det skikkelig koselig, kjøpt meg ny vinterjakke, fått vært med Daniel, besøkt farmor og blitt fin på vin. Bedre kan det ikke bli. Er så trist at tiden går så fort. Plutselig er man hjemme igjen. Og denne gangen hadde det begynt å snø. Bah, don’t like that icy crap..

Hva har dere gjort i helgen?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg