Shoelicious

Ååh, jeg har virkelig en forkjærlighet for sko. Spesielt de med høy hæl og attitude. Så når Members har opptil 80% av på Nelly shoes kan jeg ikke la være å hamstre. Og nå som jeg flytter inn i ny leilighet snart, skal det i alle fall ikke stå om plassen. Har planer om å lage meg et åpent klesskap som dekker hele soveromsveggen, så da er det vel egentlig bare å fylle på med sko. Hehe, ikke bra. Jeg har holdt på å rydde i den gamle leiligheten i helgen og jeg finner jo sko over alt. Har pakket ned to pappesker og tatt med ned i kjelleren. Vil ikke at de som kommer på visning på tirsdag skal bli skremt over hvor skodilla jeg er. Uansett, skoene som snart skal bli mine er disse. 

Shoelicious

Skoene er fra Nelly og heter bomb, Yin og Prison. Gotta love it!

Hvilken likte dere best?

6 kommentarer
    1. Elsker de hvite, bare jeg liker de bedre i svart 😀 Bestillte de yin skoa faktisk her for litt siden, men de ble sendt i retur, likte ikke de spesielt godt jeg altså! Men det var min mening da 🙂

    2. Hei!
      Kan du ikke skrive litt til om medisinstudiet? Hadde vært sååå gøy fordi jeg har tenkt til å studere medisin til høsten. Hvor ville du ha studert dersom NTNU var uaktuelt? Bergen? Tromsø? Oslo? Hvorfor?
      Du er super, og skoene var fine. Spesielt bomb-skoene

    3. De er så utrolig fine! Likte de svarte og de som er hvit med sånn ring på best. Desverre så kan jeg nesten ikke gå med slike sko. Er 15 år + ikke veldig høy så da føler jeg at det blir rart og jeg klarer ikke å gå i hæler uten om at jeg ser ut som en klovn haha! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg