Jeg har kjøpt meg leilighet!

Oh lordie! Jeg har kjøpt meg leilighet! En leilighet! Nesten så jeg ikke tror på det. Er så giira. Wohoo. En stor og fiin leilighet som er bare min. (og bittelitt mamma sin vel og merke). Derfor jeg har vært så fraværende i det siste for tiden har gått med til kjøp av leilighet, forberedning på salg av leilighet og tusenvis av timer med interiør-nettshopping. Sistnevnte gir meg bare hodepine da. Er så mye å velge mellom og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å innrede 74 kvadratmeter på egen hånd. Jeg har jo egentlig ikke peiling på interiør. Hehe, så dette skal bli spennende. Er mye med salg av den gamle leiligheten også. Nå må jeg vaske på plasser jeg aldri har vasket før, rydde vekk alle skoene mine og organisere ulike møter i hytt og pine. Samtidig holder jeg på å velge hovedoppgave, leser gynekologi og prøver å slappe av midt oppe i det hele. Uansett, spennende er det i alle fall. Leiligheten jeg har kjøpt ligger fortsatt på byåsen. Er ikke klar for å flytte fra bydelen helt enda. Den er som sagt på 74 kvadratmeter og er nyoppusset fra 2011. Gleder meg sånn til å flytte inn. Endelig skal det bli plass til både meg og alle tingene mine. Det blir bra. Kom gjerne med tips til gode interiørsider da. Trenger all hjelp jeg kan få. Men nok snikk snakk. Her er bilder av min nye baby!

Er det ikke fiint? Håper virkelig jeg klarer å gjøre en nesten like god jobb.

For dere som er interessert, her er linken til leiligheten som jeg selger.

20 kommentarer

Siste innlegg