The feeling of Friday!

Jeg elsker slutten på uka, fredag, helg og tid til å gjøre hva enn man vil. Det får meg skikkelig i stemning. Selv om jeg har feber og en stemme som høres ut som den har drukket litt for mye whiskey. Begynner sent med forelesninger i dag da heldigvis, så da har jeg masse meg-tid til å eksprimentere til hvordan dagens look skal se ut. Hehe, lovely. Har forelesning om “ultrasound during pregnacy”. Det skal bli spennende. Det kan ikke slå feil med søte 3D bilder av babyer. Men nå må jeg nesten hive meg rundt så jeg rekker bussen. Til tross for at jeg har hatt 4 timer på å gjøre meg klar, klarer jeg bestandig og få det travelt. Hehe, story of my life!

Ha en fin fredag! ♥

6 kommentarer
    1. Hei! Må bare starte med å si at jeg virkelig elsker bloggen din. Men så har jeg et spørsmål til deg! Jeg gikk ut av ungdomsskolen med 5,7 i snitt, og begynner på 1 vgs nå. Var videregående mye vanskeligere enn ungdomsskolen for deg? Jeg er redd for at jeg ikke klarer meg like bra på vgs. Og vet du noe om kravene til medisinstudiet de siste årene?

    2. Hei! Jeg googlet “epiduro” en gel krem mot kviser i ansiktet, også kom bloggen din frem. Du skrev et innlegg om det for en stund siden. Jeg lurer på om du kunne nevnt hvordan den har virket for deg, da du skrev om den hadde du ikke brukt den så lenge virker det som? Jeg har nettopp begynt med den kremen og det svir i ansiktet, det gjør ansiktet mitt knusktørt og jeg flasser.. Er naturlig brun, men nå har jeg tydelig blekere områder i ansiktet bare etter å ha brukt kremen i 1 uke, vêr du om denne velkommen vil gi seg og jeg vil få tilbake hudfargen min, eller? Vet at jeg kan Google dette, eller oppsøke lege, men jeg har prøvd første nevnte men fant ikke så mye, og legebesøk er akkurat ikke billig. Jeg vet også at mange av reaksjonene jeg har fått er ganske normale, så jeg bare lurer på hvordan resultatet ditt ble etter 3 måneder, og om du fikk noen av de samme reaksjonene som meg i begynnelsen? Stor klem, og stå på med ditt fjerde år! 😀

    3. Hei! Jeg bare lurer på hva du mener/tror er det viktigste du har lært så langt på medisin studiet?

    4. Hei! Jeg går nå 3.året på vgs. og det jeg har mest lyst til etter jeg er ferdig er å studere medisin. Jeg sliter med å forstå kjemi, og er helt sikker på at jeg ikke kommer inn rett etter vgs med tanke på at jeg har null 6ere fra Vg1 og Vg2. Er det flere som starter på medisin flere år etter de er ferdige på vgs? Har du noen råd/tips om hva jeg kan gjøre for å forbedre meg i fag som f.eks kjemi? Hadde vært fint om du kan skrive et lite innlegg om studeringsmetoder og litt generellt om medisinstudiet! Om ikke kan du bare svare kort og godt i kommentarfeltet! 🙂 Takk på forhånd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg