Crazy girl – drape dress

Jeg tror virkelig jeg har et lite shoppe problem. Jeg er veldig flink til å le det bort og tenke at, jeg har jo råd så hvorfor ikke. Men nå er skyvedørsgarderoben min fylt opp med så mange kjoler at det er sikkert ikke helger nok i høst til å bruke alle. Men gleden av å kjøpe en ny kjole, bruke den ute blant folk og føle seg fin – det er en god følelse. Og jeg liker og føle meg bra. Kanskje jeg trøste shopper siden jeg bor så langt unna kjæresten at jeg må ha noe og fordrive tiden min med. Hehe, hvem vet. Dagens lille kupp var denne burgunderrøde kjolen fra Club L. Den har drape rygg (akkuratt som jeg elsker) og elastisk i stoffet (lovely). Jeg har ikke et eneste burgunderrødt plagg i skapet, så gleder meg til å bruke denne fargen. Kjøpte meg også nye high heels (på salg) og gleder meg til å bruke antrekket til Michael Kors Sloan vesken som jeg kjøpte for litt siden. Shoppinglykke ♥

I love shopping

Brukte forresten koden fallkickoff15 og fikk 15% på alt jeg kjøpte, det kan man like!

Hva syns dere? Gjort noen shoppingkupp i det siste?

#Shopping, #happiness #nelly #burgunderrød #highheels #michaelkors

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg