Night out at supper!

Jeg har virkelig fått helt dilla på gult. Nesten litt skam at jeg aldri har eid et gult plagg før og nå har jeg plutselig 2. Og flere må det bli, what a lovely color. Anywho, vi som liksom skulle på kino i kveld har plutselig ombestemt oss og tenkte å dra ut på Supper som er et utested like der hvor vi bor. Føler nesten vi ikke kan gå glipp av et sekund når vi først er her. Men vi har vært og spist middag på Boa Steakhouse da. Skal dere noen gang til LA anbefaler jeg virkelig å ta turen innom der. Utrolig god mat, får helt vann i munnen av å bare tenke på det. Og selv om det kanskje er litt dyrt, så er det helt klart verdt det. Og sjansen stiger for å møte på en kjendis hvis du har bord reservasjon om kvelden.


// Skjorten er fra Zara, skjørtet fra BCBG, veske Marc Jacobs og nye yndlingsko fra nelly. Ååh, fått helt dilla på de også!


// Jeg hadde organic chicken and baked potato


// The street that we live in! Lovely

Nå er det supper time! Ha en fin lørdagsmorgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg