Snapshots from Hollywood!

Da har vi endelig kommet oss til rette i Hollywood. Ja, dere leste riktig. Vi bor midt i hjertet av Hollywood. Hollywood Blvd er 10 meter unna oss og utesteder og restauranter som Playhouse, Beso og Katsuya er bare et lite stenkast unna. Skal i alle fall ikke stå i mangel på sentralitet. Vi leier en leilighet av ei søt jente, og med tanke på beliggenheten skulle man tro at alt skulle bli perfekt. Men det har vært litt bumpy fram til i dag. Først klarte vi ikke å få kontakt med utleier slik at vi ble sittenes ute og vente i 1-2 timer før vi i det hele tatt kom oss inn i leiligheten. Så fungerer ikke wifi, som vi ble lovet at skulle fungere. Vi finner et støvkorn på gulvet og det er dråpen som får det hele til å renne over. Men, det er egentlig ganske fint her altså. Bare vi kommer oss til ro, etter alt styret vi har vært igjennom. Nå funker uansett internett, så da er det ingen grunn til at man ikke skulle blogge. Vi har fikset neglene og alt er på stell! Til og med gjort til trøste shopping. Hehe, viser alt det fine jeg har kjøpt etter hvert.

Nå skal vi ute å gripe dagen i Hollywood.Tenker turistbuss siden vi ble anbefalt det av Bizzy B. Hyggeligere dame skal du lete lenge etter. Butikken hennes ligger rett nedenfor der vi bor og da vi gikk innom for å ta en titt og hun hørte vi var fra Norge var det gjort. Hun pratet i vei i nesten en time og ga oss masse inside tips til både shopping, sightseeing og restauranter. Er du i Hollywood anbefaler jeg å ta turen innom. Om du nå så ikke ender opp med et glittrende undertøy så går du i alle fall ut med et smil om munnen!

Uansett, her er noen snapshots fra de to første dagene.


// Sliten etter mye styr og på vei ut på grand opening med The Game.


// Starbucks is the place når internettet ikke fungerer i leiligehten


// Det å ta pedikyr skal jeg gjøre hver gang jeg er ute og reiser fra nå av. Himmelsk herlig med fotmassasje og pampering!


// Neglefiin!


// Had to try the bus in LA. Dirty business. Taxi next time!


// Omg, visste ikke hvor mye jeg egentlig savnet Target. Minnene om da vi bodde i California strømte tilbake for å si det sånn. Nesten så jeg ble litt sentimental der jeg stod mellom chipsen og vaskeklutene. Skulle til å si take me back, MEN jeg er jo her allerede! Woho.


// Dinner at Katsuya in Glendale. Utrolig nydelig plass. Spesielt med utsikten nedenfor. Og maten var kjempegod.

Håper dere har det like fun som vi har det her!

5 kommentarer
    1. Hvor mye koster egentlig å ta pedikyr der? Du er så heldig som kan nyte livet. Selv venter jeg spent på karakterer fra eksamen osv. Neste gang kan du jo gi bort en billett slik at en leser kan bli med? For eksempel meg? :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg