Do you wanna go out?

I sted når vi skulle ta flyet til LA ser jeg en fyr som egentlig var ganske så posh, med en liten hestehale, dress og silke skjerf. Han tar bilder med en jente i hvit topp og olabukse og jeg tenkte at hm ?det kjæresteparet der var totalt forskjellig i klesveien?. Men når jenta går videre og og han kommer mot gaten, så tenkte vi at kanskje han var en eller annen form for kjendis. Uansett, når vi går om bord flyet skulle vi ta en ekstra sjekk for å se om det var et kjent fjes. Og tror dere ikke at når vi går om bord og ser han fyren som sitter på førsteklasse så begynner han å snakke til meg. Må si jeg følte meg litt halv dum der jeg stod med gårsdagens sminke og et hav av mennesker som fulgte med på samtalen. Det beste var når han spurte om jeg ville være med ut i kveld og jeg snur meg til Karen og spør ?do I wanna go out tonight?? akkurat som om hun er mora mi og jeg må spørre om premission.  Haha, og så begynner jeg selvfølgelig å fnise her i fra og til månen. Flaut! Any-who-how, jeg skal nok ikke på noe date. Syns bare hele settingen var så sykt vittig! Vanskelig å forklare, but you had to be there.


//Virgin America er og blir de kuleste flyene. Det eneste de serverte hjem fra Vegas var øl og vin. No juices miss!


// Veske heaven! Får til og med en liten sniktitt på det nyeste veskekjøpet mitt!


// Fake a smile and you’re good!

2 kommentarer
    1. Hehe, morsomt! Hadde vært morsomt og visst hvem han var da, om det var en kjendis eller hva! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg