Hakkasan – night out!

Ting har vært så syykt travelt i Vegas og jeg har vært så sykt sliten. Hehe, så tid og energi til å blogge har det vært lite av. Men jeg har tatt sykt masse bilder og har masse morsomme historier på lager så noen innlegg fra Vegas skal jeg nok klare å lage. Nå er klokken halv ti og vi har vært våkne siden 7. Sov bare 4 timer i natt så kjenner jeg er ganske så ør i hodet. Snart skal vi pakke igjen kofferten å sette kursen mot Los Angeles. Kjenner jeg er sliten, men ikke helt klar for å forlate Vegas just yet. Tror nok jeg må tilbake om ikke så alt for lenge. Ta med meg Daniel slik at jeg og kan kysse på kjæresten min. Merker jeg er lovesick. Anyway, i går var siste kvelden i Vegas og selv om både jeg og Karen bare hadde lyst til å sove kunne vi ikke gjøre annet enn å dra ut på Hakkasan. Hakkasan er en av de nyeste klubbene i Vegas og veldig fancy. Høy partyfactor og crazy americans som vil påspandere deg en drink. Vi prøvde oss også på litt gambling på vei hjem i natt, men kan ikke si jeg ble noen dollar rikere. Tror heller pengene mine skal gå til shopping. Mye bedre investering,


Betalte drinken min helt selv – proud of my self!


// Baby-doll


// Stemning, uten tvil!


// Blow a kiss


// Ser ut som jeg vant noe, men var nok heller det motsatte!

// Litt av en høyde forskjell når jeg tar av meg heels’a – på vei hjem og klar for litt søvn!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg