Min hverdag!

Fra jeg står opp til jeg legger meg er det en ting som gjelder – pugge, lese, lære meg alt som kan komme på eksamen! Jeg tror jeg blir gal snart hvis jeg ikke får et lite avbrekk. Sommerferie, hvor er duu?

Update: tror jeg virkelig går på veggen altså. Dro på butikken for å kjøpe middag og der ute i den virkelig verden er det drøssevis med folk i dress som bærer på sixpack med øl, det er russ over alt og mennesker som nyter denne vårkvelden. Ååh, hater virkelig eksamenstida! Føles ut som det bare er meg som er hjemme å leser mens resten av verden nyter livet. Unfair!

8 kommentarer
    1. Stå på Hanna!!!
      Tenk så mye bedre du har et etter eksamen i forhold til russen som drikker bort lesetiden!
      Du jobber mot et mål som gir deg drømmejobben:)
      Vi heier på deg:)
      Klem Anette

    2. Tror all lesingen kommer til å lønne seg for deg 🙂 Men skjønner hva du mener, jeg er russ og sitter bare og leser til eksamen nå…

    3. Stå på! Du er nok ikke alene som sitter å leser fra morgen til kveld! Jeg gjør det samme hver dag i mer enn 3 uker når og flere blir det. Jeg tar opp fag fra videregående for å komme inn på medisin. Jeg misunner deg sånn som allerede er inne! Du er flink!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg