Shh.. it’s a Secret Reward.

Hallo dere! Jeg merker virkelig at det er eksamenstid for denne bloggen er like kald som snøen utenfor vinduet mitt (hehe). Uansett, det har vært en liten julaften her i dag for jeg har hentet alle pakkene mine som har samlet seg opp på posten den siste tiden, og en av dem var den nye Victorias Secret bikinien min. Iih, gleder meg allerede til sommeren kommer. Den er så fiin at jeg har lyst til å ta et snøbad utenfor. Dere skjønner tegninga.. Uansett, i VS-pakken min lå det to Secret Reward kort verdt 10 dollar hver. Jeg har gitt meg selv totalt shoppeforbud fram til sommeren, så jeg kan ikke bruke de selv (de går ut 30 april). Derfor tenkte jeg at hvis noen av dere hadde planlagt å handle noe på VS, så kunne dere få kortkoden til kortet jeg fikk og få 10 dollar avslag. Bare å si i fra på mail, facebook eller noe så skal du få koden!

Happy shopping! ♥

13 kommentarer
    1. åå, tenkte jeg skulle handle meg bikini fra vs før sommeren!
      Hadde vært supert med litt rabatt 🙂

    2. jeg sier gjerne ja takk:)
      lyst til å bestille litt nytt undertøy, det er digg å ha etter at lillegutten kom.
      Hils masse til Daniel og lykke til med eksamens tiden!
      Klem Anette

    3. Hvordan er det med toll fra VS? Er det noe man må betale når man henter pakken, eller får man regning? Venter på en pakke nå, og første gangen jeg handler derfra..:)

    4. Stine: Jeg bruker og få tollregning når jeg skal hente ut pakken på posten. Bikinien som jeg fikk i dag kostet 91 dollar og da fikk jeg 250 kroner i toll. Kjipt å betale, men det er vel ikke til å unngå. Truser er tollfritt da, så det kan man handle så mye man vil av uten å måtte betale toll!

      Hva har du handlet? De har så mye fiiint 😀

    5. Du er en så søt og nydelig jente, Hanna! Ser virkelig opp til deg, skjønner ikke hvordan du klarer å være så skoleflink og atpåtil ha fritid, lykke til på eksamen! 🙂

    6. Tusen takk Hanna!
      Jeg er vel den eneste i hele verden som ikke har FB, så jeg sender deg en mail 🙂
      tenkte å handle litt i kveld, da blir nok gubben glad:)
      Klem Anette

    7. Sikkert altfor sent, men ønsker meg absolutt en bikini fra VS 🙂 Får vi se den du fikk i posten? Skjønner hva du mener med eksamenstid, sitter begravd i naturfag-boka mi nå…

    8. Takk for svar! 🙂 Da skal jeg kjøpe mye truser neste gang :p Ja de har helt utrolig mye fint! Jeg har handlet et par bikinier og et undertøysett nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg