Er det ikke typisk!

Jeg har nettopp kommet hjem fra 3T (kryss i taket for at jeg dro på trening), og nå sitter jeg her og spiser tilbake alle kaloriene jeg nettopp mistet. Man skulle vel egentlig spise noe sunt og proteinrikt etter en time med svetting og slit. Men jeg lot fristelsen falle for en daim-kake på butikken! Hehe, den smakte i alle fall super yummie da, om det skulle telle for noe. De siste dagene har bestått av lesing (shocker) og enda mer lesing. Skal planlegge ferietur med Karen på skype senere i kveld da. Trenger noe å se fram til for å komme meg gjennom de kjedelige (men nødvendige) dagene.

Flere enn meg som gleder seg til det blir sommer og ferie?

5 kommentarer
    1. Jaaa…Ser virkelig fram til sommeren, men det ser ikke ut som om den kommer med der første her oppi nord! :S

    2. Hei!
      Jeg har bestemt meg for å studere medisin, men er litt usikker på om jeg vil bli værende i Norge eller dra til utlandet for å studere.. Tenker litt på København eller Århus, eventuelt. Kjenner du noen som har studert i Danmark? 🙂 Hva ville du ha anbefalt? Hadde forøvrig satt stor pris på om du kunne ha skrevet litt om hvordan studietilværelsen er, studentmiljøet, pensum, forelesninger osv.
      Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg