For the longest time

Nå har jeg lest om netthinnen, skjeling og amblyopi siden i morgest og jeg begynner å få følelsen av hvordan de 8 neste ukene kommer til å være. Jeg har vondt i rumpa av å sitte på den samme stolen alt for lenge, og tankene begynner å vandre til tidligere lørdagskvelder hvor partyfaktoren var 10 hakk høyere enn den er i kveld. Tror det blir lenge (eller i alle fall ikke så ofte) til dere ser meg stashet opp med glitter og stas. Heldigvis er jeg ikke alene om å ha eksamen snart, så jeg er vel ikke den eneste som sitter hjemme og leser i kveld. Selv om jeg gjerne skulle ha hatt på meg heels’a og rocket et fancy antrekk i kveld.

Flere enn meg som sitter hjemme og leser ikveld?

5 kommentarer
    1. Hvor mange timer om gangen leser du egentlig? Og som ca. hvor mange timer har du lest i dag?
      Kjekt å vite, slik at jeg vet hva som forventes til neste år 😉

    2. mona: Det varierer skikkelig fra dag til dag. Som nå, når jeg har lesehelg. Setter jeg av hele helgen til lesing. Men selvfølgelig klarer jeg ikke å lese hele dagen. Som i dag så gikk det bort en time eller to på å lage nachos til middag, spise og prate. Så går det med litt tid når jeg oppdaterer spilleliste på spotify eller youtube, snakker med Daniel i telefonen, ser ut på snøværet og sånt. Hehe, men ellers så leser jeg. Blir som regel ikke så effektivt når du har hele dagen på deg. Men litt godt det også, og sette av en hel dag og lese i sitt eget tempo og gjøre småting i mellom når man blir litt lei 🙂

    3. Jeg lurer på hvordan du forbereder deg til eksamen? Mest sannsynlig kommer jeg opp i kjemi skriftlig og jeg har en tendens til å måtte skrive alt for å huske det, noe som kan lett bli altfor mye. Hvilke fag kom du opp i til eksamen på vg3? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg