Påskeferie!!

På torsdag var jeg altså ut på påskeblot, den siste medisinfesten før eksamenstida kicker inn. Vanligvis er jeg så dårlig på å få med meg disse medisinfestene. Enten er jeg bortreist, eller så har jeg besøk og den ene unnskyldningen etter den andre kommer frem. Hehe, så på torsdag måtte jeg nesten dra. Var utrolig gøy da. Medisinstudenter kan virkelig å feste. Selvfølgelig havnet jeg i en situasjon der noen kommer bort og sier “Hei, husker du meg?” og så dør jeg litt innvendig fordi jeg ikke har anelse om hvem det er. Men jeg prøver så godt jeg kan å late som om jeg vet det, for å være hyggelig og så ender det med at jeg blir avslørt og så blir det bare enda mer pinlig enn det var til å begynne med. Hehe, jeg kommer i alle fall til å huske han til neste gang!

Når har jeg endelig fått påskeferie og jeg skal nyte hvert sekund av den! (før man vet ordet av det er den plutselig over..) Det skal bli så godt å kunne tenke på noe annet, og ta seg litt fri før den virkelige lesingen begynner. Jeg reiser til Stavanger på mandag (what a suprise) og blir der hele uken. Jeg satser på påskesol, sommervær og godt humor! Gleder meg i alle fall big time til denne ferien.


// Ny yndlingskjole, herfra forresten. Åååh, elsker open back!

Skal dere noe spennende i påsken?

7 kommentarer

Siste innlegg