Weirdos

Av og til så blir jeg overrakset over hvor mye rart ukjente personer kan finne på å skrive. Jeg mener, hva foregår i hodet til personer som skriver “om jeg kan få lov til å slikke alle dine sko?”. Det er ikke normalt å skrive det til andre mennesker. Det verste av alt er at jeg tror ikke det var tull heller. Da blir jeg litt stressa. Nasty at noen vil slikke skoene mine. Det får meg i alle fall til å tenke på at jeg eksponerer meg selv ganske mye med denne bloggen. Selv føler jeg at jeg kjenner dere som bruker å kommentere og at jeg føler det er dere som leser bloggen min. Men det er helt sikkert en god del weirdos som jeg ikke vet at eksisterer en gang, og en god del ukjente mennesker som følger med på alt det rare jeg driver meg. Litt creepy å tenke på, når jeg faktisk tenker på det. Hadde dette vært første gangen jeg får en sær henvendelse så hadde det kanskje vært morsomt. Men dere aner ikke hvor mye rart som popper opp i mailboksen min, på facebook eller telefonen. Det verste var en fyr som hadde helt dilla på den rosa gipsen min. Jeg trodde seriøst han ville lage babies med den. Jeez, Louis!

Samtidig som dette stresser meg, vil jeg ikke slutte å blogge å gjøre meg synlig for verden. Hehe. Rart, er det ikke?

6 kommentarer

Siste innlegg