Hun har så vondt i futen sin!

Åååh, smelt! Jenny er og blir den søteste. Har besøk av tremeningene mine denne helgen og kveldens underholdning ble filmer fra den gamle PCen min fra 2000. Den er søren meg 13 år gammel, ikke rart at den er tregere enn ei snegle. For hver gang jeg skulle se en film eller et bilde fikk jeg en virus-knapp poppende opp som jeg måtte trykke ut for å fortsette. Haha, noe helt annet enn Macen min. Vi brukte kvelden på å se på søte bilder av Jenny og skremmende bilder av meg selv (jeg hadde svart hettegenser med skilpadde på og øyenbryn som var smalere enn en sytråd – hvorfor var det ingen som sa i fra til meg?). Jenny som på den tiden var 3, produsere gullkorn på løpende bånd og man kunne ikke gjøre annet enn å dåne av hennes sjarmerende ytre. Anywho, her er en liten smakebit på sjarmtrollet! 

Er hun ikke søt? ♥

6 kommentarer

Siste innlegg