Michael Kors

Jeg har den snilleste mammaen. Hun var i Barcelona i helgen, og når hun kom hjem hadde hun tatt med seg en liten gave til meg. Husker når vi var små, da fikk vi bestandig en liten ting eller to når mamma eller pappa hadde vært ute og reist. Men det er lenge siden sist. Helt fram til nå da. Mamma som har fått med seg at jeg har en liten obsession for Micheal Kors for tiden hadde kjøpt den søteste lille off white’ clutchen til meg. Den kommer til å bli helt perfekt til våren. Eller påsken som jeg skal tilbringe i Stavanger. Der har de allerede fått sol og varme.

Vet det har vært en crappy blogguke, men jeg er stuck with reading! Hehe, dere skjønner jeg har et ganske så ambisiøst mål om å bli ferdig med det meste av notatskrivingen før påske, slik at jeg kan konsentrere meg om andre ting etter på. Men med tanke på at jeg må være våken dag og natt hvis jeg skal rekke å skrive ferdig alt på 10 dager, så har jeg nok satt litt for høye krav til meg selv. Hehe, men jeg står på så godt jeg bare kan. Gleder meg til påske da, ferie skal bli så utrolig godt!

Hva syns dere?

7 kommentarer

Siste innlegg