Svar på spørsmålsrunden – del 2

For å blande det litt til og ikke baare svare på spørsmål om medisin, har jeg denne gangen valgt å fokusere på den andre lange listen med spørsmål. Jeg svarer vel egentlig på alt mye rart som hvorfor jeg bodde i USA til om jeg liker snø. Og så babler jeg i vei om kjolene mine og drar meg litt for mye i håret. Hehe, jeg lover at jeg ikke gjør det med vilje. Sikkert litt irriterende å se på, men la gå. Fikk endelig prøvd å filme med speilreflekskameraet jeg fikk til jul, og jeg ble skikkelig fornøyd med kvaliteten. Tror det må bli det faste videokameraet fra nå av, må bare kjøpe meg et større minnekort så jeg slipper å få beskjeden, your card is full, hele tiden. Uansett, here you go.. 

 Fornøyd?

17 kommentarer
    1. Når kommer neste video? Er avhengig av svar angående medisin. My addiction hasn’t been fed yet 😉

    2. Hadde vært fint hvis du hadde svart på hvor mye det koster (materiellmessig) å være medisinstudent. Alså bøker, stetoskop osv. første året. Vet jo at man får støtte av lånekassen, men har foreldrene dine bidratt med mye penger? Eller har du klart deg bare på studielånet?
      PS. Du så nydelig ut på videoen!

    3. hvor mange år har du igjen på medisin?
      tok du testen på vilbli.no ?
      hva sa den testen?
      jeg tok testen, men jeg synes ikke svarene er helt riktig da.

    4. Hei!
      Jeg har et spørsmål angående medisinstudiet: Synes du den praktiske delen er veldig krevende? Hva er det mest avanserte dere har gjort til nå? Fikk med deg at du synes det var noe av det mest spennende 🙂 Men jeg synes det er så vanskelig å vite hvorvidt jeg har de praktiske ferdighetene som kreves.
      Også liker jeg bloggen din godt :):)

    5. addicted: Aw, så hyggelig sagt! 🙂 Jeg har skrevet ned det spørsmålet ditt på forhånd, så skal svare på det neste gang. Men kannevne at jeg har vel fått en del hjelp av mamma. Hun har jo masse bøker og saker og ting jeg kan låne/få. Har fått stetoskop, oftalmoskop og otoskop av henne. Men de fleste klarer å kjøpe dette selv, så det er ikke noe problem. Men skal svare mer utfyllende på spm ditt neste gang 🙂

    6. Supert! Skal si du er heldig!Btw hvor kjøpte du egentlig resten av utstyret? Finnes det spessielle butikker for det, eller må en bestille over nettet?

    7. addicted: som regel er det tillitsvalg i klassen som fikser det. Man melder seg på, og så bestiller han/hun opp og så går man og henter det på skolen. Hvis ikke er det vel over nettet man må bestille. Jeg har i alle fall ikke sett noe utstyr i en butikk. 🙂

    8. Hvordan er det egentlig å være student i Trondheim? Har dere ofte ulike ”arrangement” som studentene kan delta på, og hvordan er idrettslaget på NTNU? 🙂

    9. Super video! Du er flink! Hadde du allerede kommet inn på medisin da du reiste til USA? Holdt du av skoleplassen? Stå på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg