Exclusive Masquerade

På lørdag var jeg ute på en snurr i Trondheim city, nærmere bestemt maskerade event på Yatchclub i Trondheim. Var veldig imponert over iniativet til eventet. Trondheim trenger virkelig flere slike eventer for å få litt Hollywood style over seg. I følge meg så er det alt for lite sånt. Uansett, hadde det kjempefint og lokalene til Yatchclub was to die for. Rart at jeg aldri har vært der før. Siden jeg selv bare hadde med meg mobilen og den tar crappy bilder i mørket, tenkte jeg å poste noen av bildene som kveldens fotograf Phuong Costello tok. Typisk meg at masken enten er av eller oppe på hodet. Hehe, men det får gå. Kvelden var uansett superfun og det hele toppet seg med klemmert (must nattmat for en trønder) og nashpill hjemme hos bestevenn!


// Kveldens antrekk er fra Bershka, sko herfra, maske lånt av Annette og clutch fra Ebay. 

Tommel opp for maskerade!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg