Stuck in Brekstad!

Jeg skulle dra hjem for litt siden, kaste meg inn i en skinnende paljett-kjole og hive meg på bussen ned til bestevenn. Deretter skulle vi på maskeradefest på Yatch club i Trondheim. MEN i stedet for er jeg stuck på Brekstad i dårlig vær og ingen av ferjene eller hurtigbåtene som skulle ta meg hjem går lengre siden de er innstilt på ubestemt tid. På toppen av det hele har ikke Oda og Øystein hårføner så jeg sitter her med fluffy-hår for the win. Jaja, det kunne vel vært verre. Øystein lager pannekaker nå og Bones går i bakgrunnen på TVen. Så jeg overlever vel. Satser bare på at ferjene begynner å gå igjen i kveld, så jeg kommer meg hjem til slutt. Fashionable late er bedre enn never.

Nå er det pannekaketid, it smells so yummie! 

3 kommentarer
    1. Fin blogg! Men jeg skal snart trekke hvem som blir “ukens blogg”, så hvis du vil bli med og kanskje bli “ukens blogg”, så bli med nå. Du får bilde og link i side menyen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg