Sneak peak – gold shoes!

Som jeg skrev tidligere har jeg prøvd og vært litt kreativ i dag og forvandlet de litt kjedlige, brun-ishe skoene mine til metalliske gullsko! Det ble mye kulere enn jeg hadde trodd og jeg er kjempefornøyd! Er enda ikke ferdig for har bare lagt det første laget, men so far so good. Er noen områder som skinner igjennom, så må nok ha et lag til eller to. Men tror det blir skikkelig bra til slutt. Gleder meg til å trippe rundt i mine one-of-a-kind sko i alle fall. Spray-malingen jeg brukte heter Gold acrylic spray paint som jeg kjøpte på Østerlie maleforetning i Trondheim. Malingen tørker ganske fort noe som er et pluss. Så blir det ikke alt for mye søl i denne leiligheten min. 

Her er uansett en liten sneek peak på det foreløpige resultatet.


// Skoene jeg brukte er Yin-shoe som er på salg og perfekt til å eksperimentere med!

Hva syns dere?

3 kommentarer
    1. Så kule sko!
      Læst innlæggan dine om medisinstudiet du går, å vil bare si at æ beundre dæ kjæmpemasse for at du har klart å komme så langt! Skulla ønska æ å hadd stått på like my på skolen, å fått så gode karaktera å resultata som du har fått! Drømme sjøl om å bli læge, men har ikke sjangs i havet. Uansett så inspirere du veldig my, å kvar gang æ e skolelei så tænke æ på dæ 🙂
      You rock Hanna!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg