A list of things

Ååh, jeg er så støl i magemusklene at det er ikke gøy engang. Var på timen til Torunn i går og da fikk jeg skikkelig kjørt meg. Har fortsatt ikke lært meg alle disse stegene da. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få til L-steg. Hehe, lurer på hva personen bak meg tenker når jeg nesten bestandig gjør feil. Ellers har jeg utrolig mye å lese for tiden. Reiser til Stavanger på fredag og har en plan om å få gjort mest mulig innen den tid. Er utrolig kjedelig da. Tror hjernen min har fått nok av å lese og markere overskriftene i notatene rosa, gul og grønn. I pastell vel og merke. Har også en navlepircing-konkurranse jeg skal legge ut, en videoblog som må redigeres, en bag som må pakkes, en leilighet som må ryddes, facebookmeldinger  som skal besvares, kjoler på som prøves (life is hard) og jeg tenkte meg en tur ut i morgen kveld. Vet ikke helt hvordan jeg skal rekke alt sammen. Spesielt ikke med tanke på at jeg bare ligeer her og utsetter det hele. Det frister mye heller med en episode House etter all den lesingen. Bah, studentlivet altsåå.


Har dere mye å gjøre fortiden? Eller er det vinterferie som gjelder?

7 kommentarer

Siste innlegg