Gotta read hard, and work out harder!

Denne helgen har vært en skikkelig lesehelg. Men siden jeg skal til Stavanger neste helg, må jeg jobbe litt intens for å så ta det litt mer avslappet. Kjenner jeg er helt tullete i hodet etter all lesingen da. Tror hodet mitt har fått inn nok info for i dag. Så nå skal jeg dra på 3T for å friske opp sinnet og få noe annet å tenke på. Kjenner jeg gruer meg litt til å gå ut i kulden da. Hvorfor skal det være så vanskelig å komme seg til trening? Den dørstokkmila er skikkelig laang. Resten av kvelden skal brukes på å gjøre ferdig medisin-videoen, og forbrede meg til øyeuketjeneste. Kjenner jeg egentlig bare vil krype opp i sofaen og kose med Luna. Men var på kino og så de urørlige i går, så har vel hatt nok “fritid” for denne gang. Filmen var forresten skikkelig rørende. Anbefales på det sterkeste.

Har dere hatt en fin helg så langt? 

4 kommentarer

Siste innlegg