Love, love, LOVE my Rebecca Stella dress

Kjole-heaven, that’s for sure! Tror dette må være den fineste kjolen jeg eier og har (og jeg har maange. Alt for mange). Fargen er perfekt, måten den glitrer på er perfekt, den åpne ryggen er perfekt, størrelsen er perfekt. Ja, hele den er rett og slett perfekt! Nesten så jeg tar den med til sengs (haha), men såå ille er det ikke. Den henger fint i gangen foreløpig. Denne kjolen kommer i alle fall til å bli hyppig brukt. Det er helt sikkert. Det eneste man kan pirke på er at man henger seg opp i forskjellige ting i løpet av kvelden. De fleste gjestene mine syns det var så gøy at paljettene på høyrearmen stadig hang seg fast i paljettene på siden. Men ellers er Rebecca Stella Glitter dress, en drøm ♥♥


// Sko Fabulous og clutch Ebay.

Hva syns dere om kjolen?

24 kommentarer
    1. Ja, den er virkelig kjempefin! Men enig med hun over her, alt for kort :/ Det er ikke så veldig pent når strømpebuksekanten vises.. Synes jeg da 😉

    2. Linda: Jeg hadde lakket neglene, så for å unngå at det ble ødelagt, fikk jeg ikke til å dra strømpebuksen heelt opp. Skulle gjøre det senere (for min kjære lillesøster minnet meg stadig på det), men tror alkoholen gjorde til at jeg ikke tenkte noe mer over saken. Hehe, så kjolen er ikke så kort som strømpebuksen skal ha det til. Men, den er ikke lang heller 😉

    3. Heheh da så;) Bra du har en lillesøster (og blogglesere 😉 ) til å passe på deg. Neida… Den er nok akkurat passe lang. Var ikke meningen å pirke :p

    4. Den ser nydelig ut på deg, ser lit kort ut? Er den det? Som i at den såvidt dekker rumpa? Jeg kan virkelig ikke ha kjoler der jeg må passe på om rumpa viser eller ikke, hahah! Da pleier det å bli mye rumpevisning den kvelden, haha!

    5. Du er heldig som har en kropp til en slik kjole hanna!!! Hadde gått i den 24/7 om jeg hadde hatt en slik kropp;) hi hi
      Hils Daniel og Emma:)
      Klem fra anette

    6. P.s ikke ment å være frekk, men når man har så kraftige lår, bør kjolen være lengre 😉 har sånn figur selv, haha :p

    7. Var innom nå for å se om Hanna hadde svart på kommentaren min, ettersom jeg er veldig nysjerrig på om kjolen faktisk er så kort som den ser ut som, og da ser jeg jo da alså de to kommentarene over her og blir virkelig ganske sjokka! Vet egentlig ikke hvorfor jeg gidder å bry meg, for jeg tviler på at Hanna tar seg nært av så absurde kommentarer.. Men at du ANONYM kommer med kommentarer om at Hanna har for kraftige lår til å gå med kjolen og at den er aalt for kort? Skjer med det? Kraftige lår? ALså….. jeg lurer på hvor skrudd går det ann å bli? Har du noen gang sett kraftige lår? Lårene til Hanna er LANGT IFRA kraftige…! Kjenner bare det provoserer meg fordi alle skjønner med en gang at kommentaren bare var ment for å såre! Og hva faen er vitsen? Jeg vet det finnes andre som skriver verre osv osv, forstår bare ikke noen av dere.. Hva godt får dere ut av å skrive negative ting til andre??
      Om du har lyst på en liten opplæring i kraftige lår ANONYM så bare hyl ut, så skal du få se KRAFTIGE LÅR…. Og bare for å poengtere igjen, Hanna har langt ifra kraftige lår…
      Hanna er supernydelig og slank! Og ja jeg forstår godt at du er sjalu ANONYM, so am I, men jeg skriver ikke dritt fordeom 🙂
      Haha, ble mye her… Men kjenner bare det irriterer meg så enormt av og til med drittkommentarer uten mening med bare intensjon om å såre!!

    8. Line Hansen: Aw, søta! Bryr meg virkelig ikke om sånne type kommentarer. Det viktigste er at jeg selv er fornøyd med kroppen min, så får andre folk bare kommentere i vei. Men enig i at det er sært. OG jeg skjønner ikke helt vitsen med det.. Anywho, tilbake til spørsmålet ditt. Når jeg leste om kommentaren på kjolen på Nelly skrev de fleste at den var ganske kort. Hadde derfor sett for meg at den skulle bli superkort, men jeg følte ikke den var det når jeg tok den på meg. Jeg reagere i alle fall ikke på at den var kort når jeg speilet meg, men kan være enig i at den ser kort ut på bildene. Så kanskje den er det. Hehe, men alt for kort er den ikke. Den dekket i alle fall rumpa mi hele kvelden! 😉

    9. Hei Hanna ! Jeg sitter ovenfor og vurder om å kjøpe denne kjolen. Jeg er ikke like slank og fin som du, men litt bredere hofter og lår og skuldre. Veier ikke mer enn 64 kg og er 160 høy.. Hvilken størrelse har du på deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg