Birthday gift from Nelly

Ååh, nelly er noen luringer. Gir meg gavekort på bursdagen min som jeg bare “måå” bruke opp. Hehe, kan ikke la en rabattkode være til gode vet dere. Handlet på salget da, så det gjør det litt bedre. Har siklet etter denne kjolen så alt for lenge, så nå ble det endelig min. Men med tanket på at dette blir kjole nummer 40 i klesskapet og det bokstavlig talt ikke er plass til flere kjoler nå, er det vel på høy tid at jeg prøver å kvitte meg med noen. Har lagt ut noen på bazar (kommer flere så fort jeg kommer meg hjem og henter resten), hvis noen skulle være interessert! ♥

Flere enn meg som er litt for kjolegal?

7 kommentarer
    1. hei 🙂 jeg lurer på hba du har på deg på dette bilde ? er det topp eller kjole ? ser veldig fin ut 🙂

    2. Det hadde vært gøy hvis du hadde lagt ut alle kjolene, i rekkefølge etter hvor godt du liker hver kjole. Har du sett ˝27 dresses˝? Du har 40, det er mange! Hvor mange sko har du?

    3. Kjempefin kjole! 🙂 Ble utrolig sjalu på deg, for jeg har også lyst på denne kjolen, men lommeboka sier nei til å kjøpe den dessverre!
      Kan du legge ut bilde av deg der du har den på? 🙂
      Forresten Gratulere med dagen som var! Håper du har koset deg masse og fått mye fint! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg