Syk, sånn halvveis!

For noen uker siden ble jeg sånn halvveis forskjølet. Jeg merket at det var noe muffins på gang i kroppen, men jeg ble aldri helt sengeliggende hvis dere skjønner. I dag våknet jeg med plutselig oppstått halsvondt og klarer ikke å svelge hvis ikke jeg tar en god dose ibux. Men, formen er fortsatt halvveis fin så føler ikke jeg kan kategorisere meg som syk heller. Så, jeg tror jeg er sånn halvveis syk hvis det går an. Kreativiteten er ikke på topp da, så klarer ikke å pønske ut noe spennende blogginnlegg eller skrive ned notatene om hjerneslag som jeg så gjerne skulla ha fått unnagjort. I stedet for drømmer jeg om å reise til USA og handle på VIctoria’s Secret. Aah, kan ikke noen bare bestille meg en flybillett? Har ernært meg selv på blomkålsuppe og lollipop-is, og nå kjenner jeg det er på tide med en liten blund. Er slitsomt å drømme om bombshell, stay-ups og alt det der vet du.. Haha, huff!

Hva drømmer dere om fortiden?

8 kommentarer

Siste innlegg