Meaningless!

Jeg vet ikke om jeg har blitt bortskjemt etter å ha reist en del og opplevd nye plasser, fancy uteliv og spennende mennesker. For det å dra ut i Trondheim er virkelig ikke så spennende som det brukte å være. Husker da jeg ble 18 og det å kunne gå ut på byen i Trondheim var det morsomste i verden. Det å komme inn på en plass hvor man egentlig var et år eller to for ung til å komme inn var livet og da følte man seg skikkelig kul. Den tiden er bortevekk, det kan jeg skrive under på og nå syns jeg nesten det er litt kjedelig. Det er i alle fall ikke verdt det når man bare blir fyllesyk dagen der på. Det å være på forspill med mennesker du kjenner og bryr deg om, det er gøy. Men det å gå ut på byen, høylydt musikk og ha en eller annen meningsløs samtale med en person jeg ikke kjenner, er ikke som det brrukte å være. Nesten litt skummelt å tenke på, men kanskje jeg begynner å vokse i fra det. Men det å ha på seg de høye hælene og rocke et eller annet nyinnkjøpt outfit, det er fortsatt gøy. Så jeg er nok ikke helt over denne festinga.

Er dere glad i å feste?

9 kommentarer

Siste innlegg