Svar på spørsmålsrunden – del 1

Åååh, det irriterer meg sånn at jeg har glemt igjen kameraet mitt i Stavanger og må bruke webcam for å lage videoblogg. Hver gang jeg gjør henger lyden igjen og det blir rart i forhold til bildet på skjermen. Meen, man kan ikke vente til jeg får tilbake kameraet heller så dette får duge denne gang! Syns det var veldig morsomme spørsmål da, så håper dere blir fornøyd med svarene. Begynner i den personlige enden først med spørsmål som hva er det villeste du har gjort, og er du jomfru? Vil du ha svaret, ja da må du se på filmen under!

//Beklager for at denne videoen virker helt rar. Skal fikse bedre utstyr til neste svarrunde!

Hva syns dere?

15 kommentarer
    1. godt svart! snakk litt høyere til neste svarrunde…
      kan neste svarrunde være spm om skole/medisin?
      når kommer neste svarrunde?
      prøv å last opp spm-runden på youtube i stedet? da er det kanskje høy kvalitet… ??

    2. Anonym: kommer i løpet av helgen, da har jeg masse fritid, tror jeg i alle fall! Tror ikke det er noe med plassen den er lastet opp, den var sånn hakkete før jeg lastet den opp også. Tror det var det at photo boot ikke klarte å lagre en 15 minutters lang snutt, så det hele ble bare surr. Bah 🙁

    3. Du kunne jo listet det opp som irriterende uvane? Hehe, neida. Bra svart på spørsmålrunden, og gleder meg til spørsmålene om medisin kommer. 1 år igjen nå før jeg begynner (forhåpentligvis) , så fint å vite “hva man går til”.
      Goooood kveld 😉

    4. Du har bra beskrivelser.Hvis du ikke hadde havnet i medisinens klør,ville du blitt en god journalist.Ikke for å komme med sur kritikk her,(who am I fooling,det er jo akkurat det jeg gjør.)håper du ikke tar det ille opp,men noe av det første vi lærte ved portrettfotografering var å aldri kutte av toppen av hodet på motivet.Kanskje jeg som er gammeldags her…

    5. Her er et spørsmål til neste runde:
      Når kom du i puberteten og fortell litt om det. Hvordan fortalte du det til foreldrene dine ogsånt? Trenger noen tips…

    6. Bra svart, Hanna! <3 <3 😀 Er tilfreds med svarene dine, selvom bildene henger etter. Digger bloggen din!
      1. spm til neste runde:
      - Kan du si noe om musikksmaken din og om hvilke sanger du liker for tiden? Altså hvilke RnB sanger du liker og disco-sanger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg